۱۶.۵.۹۵

٣ در 3

نمایش‌گاه سوم و آخرین نمایش‌گاهی که روز جمعه به دیدنش رفتم، یک کار گروهی پُر از شور و هیجان بود در گالری [عزیز] اُ که اتفاقا افتتاحیه‌ی نمایش‌گاه هم بود و خیلی شلوغ. نام آن سه‌درسه بود که اصلن یک پروژه است با هدف معرفی هنرمندان جوان که این چهارمین برنامه‌ی آن است و در هر برنامه سه هنرمند جوان هر یک در یکی از طبقات گالری آثار خود را ارائه می‌کنند. 

طبقه اول آثار محمود حق‌وردی‌لو نمایش داده شده بود با نام "اتاق اعتراف" که مدیای آن طراحی بود و شامل چند اثر که من البته با آثارش ارتباط زیادی برقرار نکردم.

 


طبقه دوم کارهای حجمی محمد علی‌زاده قرار داشت با عنوان "جنگ‌جو" که سردیس‌هایی بود با خمیر کاغذ که بعضی‌هایش خیلی خوب و جذاب بودند و به نظرم آثار برای یک هنرمند خیلی جوان، حتی قابل ستایش بود.






طبقه سوم هم، آثار حجمی فاضل مصلی‌نژاد قرار داشت که عنوان مجموعه "قرینه در بی‌قرینگی" بود و به نظرم بهترین آثار این گالری از نظر حرف تازه و نگاه جدید هنرمند، همین کارها بودند. مثلا یک قطعه چوبی دایره‌شکل با ده‌ها چشم ساخته بود که وقتی دایره را می‌چرخاندید، نیمی از چشم‌ها پلک خود را می‌بستند و نیمی دیگر پلک خود را باز می‌کردند. به نظرم فاضل مصلی‌نژاد هنرمند با آتیه‌ای باشد.




این نمایش‌گاه تا ٢٦ مرداد برپاست و دیدنش را هم توصیه می‌کنم.
آدرس گالری اُ : طهران - کریم‌خان - ویلا - خسرو - پلاک ٤٦
ساعات بازدید : ١٦ الی ٢١ (غیر از شنبه‌ها)