۱۶.۱۲.۸۴

قرارهای وبلاگی

روزهای پایانی این هفته، روزهای نسبتا شلوغی‌ هستند. با توجه به این‌که شرح، چند روزی در اتاق CCU بود و دستم به دامنش نمی‌رسید، تازه فرصت پیدا کرده‌ام که در ارتباط با آن‌ها بنویسم.

امروز گویا قرار است دوباره دکتر معین با وبلاگ‌نویسان جلسه برگزار کند. احتمالا در این دیدار صمیمی باز هم شیرینی می‌دهند و باز هم من می‌توانم دوستانم را ملاقات کنم. پس سعی می‌کنم در این قرار حاضر شوم.

حوزه شمال تهران و کمیسیون زنان حزب مشارکت ایران اسلامی به مناسبت روز جهانی زن (۸ مارس) مراسمی را در روز ۷ مارس یعنی سه شنبه ۱۶ اسفند برگزار می‌کند. برای اطلاع از چند و چون این قرار هم می‌توانید به این سایت سر بزنید.

چهارشنبه، هشتم مارس است. بنا بر سنت هر ساله، کسانی که دغدغه‌ای در حوزه زنان دارند، گردهم می‌آیند و روز جهانی زن را گرامی می‌دارند. ربطی هم به فمنیست بودن یا زن بودن ندارد. پارک دانشجو، چهارشنبه ۱۷ اسفند، از ساعت ۱۶ الی ۱۷.

لازم به ذکر است که یک فراخوان دیگر هم وجود دارد که در همان روز شما را به جمع شدن در پارک لاله دعوت می‌کند و ربطی به قرار پارک دانشجو ندارد. مواظب باشید این دو تا را با هم قاطی نکنید و بروید پارک ملت. اگر هم شیرفهم نشده‌اید، سری به فرناز بزنید.

جمعه هم دوستان ما تصمیم دارند در حمایت از کودکان معلول ذهنی مجتمع وحدت یک قرار وبلاگی برگزار کنند. برای همین منظور قرار است روز جمعه ۱۹ اسفند در پارک شفق (که چند سال است میزبان گردهمایی آخر سال وبلاگ‌نویس‌هاست) جمع بشوند و برای این موسسه کمک جمع کنند. ساعت قرار ۱۱ قبل‌از ظهر است و یک سرکی هم آن‌جا خواهم کشید. در ضمن از آن‌جا که این قرارها معمولا تا زمان کتک خوردن عزیزان ادامه دارد، در وبلاگ رسمی قرار هیچ اشاره‌ای به زمان پایان مراسم نشده است. به همین منظور پوشیدن لباس‌های کاموایی و کت و کلفت به شدت توصیه می‌شود. چون اعلام زمان پایان قرارهای وبلاگی معمولا با فرود آمدن ضربه به بدن شما صورت می‌گیرد.