۱.۷.۹۱

کمک

این‌جا ابتدای خیابان میرداماد، نرسیده به پل میرداماده. و این ساختمان، ساختمان دفینه‌س که موزه پول در اون واقع شده. این ساختمان نزدیک به چهل سال قدمت داره و اطلاعات معماری و قدمتش با یه تابلوی فلزی در کنار ورودی اون نصب شده. سال‌هاست که در طبقه زیرین گویا بانک سینا شعبه زده و تابلوش رو به شکلی بسیار زشت و احمقانه درست وسط نمای ساختمان نصب کرده. من با سازمان میراث فرهنگی تماس گرفتم و اونا گفتن که دیگه متولی این ساختمان نیستن. من نمی‌دونم ساختمان چهل‌ساله با یه معماری خاص و یونیک که موزه پول هم در اون قرار داره تحت مدیریت کدوم سازمان و نهاد اداره می‌شه. اما امیدوارم هر‌کس که می‌دونه کمک کنه که این کژ‌سلیقگی آشکار اصلاح بشه و من هر بار که از میرداماد رد می‌شم، حرص نخورم.






پ.ن :  الان داشتم نیگا می‌کردم پدرسگ صد جا هم تابلوشو زده. خوب بابا فمیدیم شعبه بانک کوفتیت این‌جاست. اون پرچمای بالا رو نیگا کن تورو خدا.

تلفن های بانک سینا شعبه میرداماد رو پیدا کردم. شاید اگر افراد زیادی زنگ بزنن و به رئیس شعبه بگن، فلکسی رو بیاره پایین و نمای ساختمون یه دست بشه

٨٨٧٧٧٥٧١
٨٨٧٧٧٥٦٤
٨٨٧٧٣٩٩٩

اینم تلفن روابط عمومی بانک سینا
٨٨٥٣٢٤٣٤

بعدنوشت : این جمله را در سال ٩٥، زمانی که در حال انتقال و اصلاح مطالب وبلاگ بودم اضافه می‌کنم. تابلو در آن زمان با تلاش‌های مجازی و حقیقی من برداشته نشد. اما همین چند روز قبل که از آن‌جا رد می‌شدم، دیدم تابلو را برداشته‌اند. حالا به هر دلیل، خواستم بگویم که نتیجه محقق شد.